Ana Sayfa » Haberler rss

Diyarbakırspor Bu Hafta 2 Maça Birden Çıkacak! Diyarbakır BŞB. Ertan Koç'a Verilen Cezaya İtiraz Etti Özgür Büyük Özyazanlar'a Yapılan Saldırıyı Kınadı! Diyarbakırspor Kulübünden Maça Davet! Bağlar Belediyespor Çalışmalarına Devam Ediyor
    Diyarbakırspor Bu Hafta 2 Maça Birden Çıkacak!

    Diyarbakırspor Bu Hafta 2 Maça Birden Çıkacak!

    (20 Ekim 2014 16:25)

    Diyarbakırspor, 4 gün içinde kendi sahasında iki lig maçına çıkacak. İlk rakip Halide Edip Adıvarspor, ikinci rakip ise Payas Belediyespor.

    Devamını oku
    Diyarbakır BŞB. Ertan Koç'a Verilen Cezaya İtiraz Etti

    Diyarbakır BŞB. Ertan Koç'a Verilen Cezaya İtiraz Etti

    (20 Ekim 2014 12:19)

    Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından 4 maç men ve 6 bin lira para cezası alan futbolcusu Ertan Koç için Tahkim Kurulu'na başvurdu.

    Devamını oku
    Özgür Büyük Özyazanlar'a Yapılan Saldırıyı Kınadı!

    Özgür Büyük Özyazanlar'a Yapılan Saldırıyı Kınadı!

    (15 Ekim 2014 15:37)

    Bağlar Basketbol takımı antrenörü Özgür Büyük Sarıyer Teknik Direktörü Turhan Özyazanlara yapılan saldırıyı kınayan bir mesaj yayınladı.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor Kulübünden Maça Davet!

    Diyarbakırspor Kulübünden Maça Davet!

    (15 Ekim 2014 12:39)

    Diyarbakırspor, Cumartesi günü günü Eyüpspor'la İstanbul'da yapacağı maçta taraftar desteği bekliyor.

    Devamını oku
    Bağlar Belediyespor Çalışmalarına Devam Ediyor

    Bağlar Belediyespor Çalışmalarına Devam Ediyor

    (11 Ekim 2014 18:50)

    Kobani için yapılan eylemlerden dolayı çalışmalarına ara veren Diyarbakır Bağlar Belediyespor Basketbol takımı, bugün yaptığı antreman ile çalışmalarına devam etti.

    Devamını oku
    Türkiye Kupası 3. Tur Maç Programı Açıklandı

    Türkiye Kupası 3. Tur Maç Programı Açıklandı

    (09 Ekim 2014 15:55)

    Ziraat Türkiye Kupası 3. Tur karşılaşmalarının programı açıklandı. Diyarbakır temsilcisi Diyarbakır BŞB. Alanyaspor ile karşılaşacak.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor ve Batman Petrolspor Maçları Ertelendi

    Diyarbakırspor ve Batman Petrolspor Maçları Ertelendi

    (09 Ekim 2014 15:48)

    Bölgede yaşanan Kobani gerginliği Diyarbakırspor ve Batman Petrolspor´un bu hafta oynayacakları maçların da ertelenmesine neden oldu.

    Devamını oku
    Diyarbakır Büyükşehir, Ankara Adliyespor´u Eledi

    Diyarbakır Büyükşehir, Ankara Adliyespor´u Eledi

    (24 Eylül 2014 20:58)

    Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Ziraat Türkiye Kupası maçında Ankara Adliyespor´u uzatmalarda 4-2 yenerek yoluna emin adımlarla devam etti.

    Devamını oku
    Diyarbakır Büyükşehir, Ankara Adliyespor'u Eledi

    Diyarbakır Büyükşehir, Ankara Adliyespor'u Eledi

    (24 Eylül 2014 20:58)

    Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Ziraat Türkiye Kupası maçında Ankara Adliyespor'u uzatmalarda 4-2 yenerek yoluna emin adımlarla devam etti.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor'dan Bayan Taraftarlara Davet

    Diyarbakırspor'dan Bayan Taraftarlara Davet

    (24 Eylül 2014 17:12)

    Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Diyarbakırspor, kadın taraftarlardan destek istedi.

    Devamını oku
    Büyükşehir Belediyespor İsmi AMEDSPOR Oluyor

    Büyükşehir Belediyespor İsmi AMEDSPOR Oluyor

    (24 Eylül 2014 16:32)

    Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor'da isim değişikliği kararı alındı.

    Devamını oku
    Bağlar Belediyespor Sporcularına Şok Müdahale!

    Bağlar Belediyespor Sporcularına Şok Müdahale!

    (21 Eylül 2014 14:27)

    Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor maçında takıma destek vermek amacıyla tribünde yerini alan Diyarbakır Bağlar Belediyespor sporcularına şok müdahale!

    Devamını oku