Ana Sayfa » Haberler rss

Bağlar Belediyespor Üst Turda! Amedspor'a PFDK'dan Büyük Ceza! Şehr-i Amed Taraftarlar Birliğinden Yeni Yıl Mesajı Diyarbakırspor Galibiyete Hasret Kaldı! 2-0 Vefat ve Başsağlığı: Şener Özdil
    Bağlar Belediyespor Üst Turda!

    Bağlar Belediyespor Üst Turda!

    (19 Ocak 2015 11:20)

    Diyarbakır Bağlar Belediyespor Erkek Basketbol takımı, 3. Lig'e yükselmek için Play-Off turuna kalmaya hak kazandı..

    Devamını oku
    Amedspor'a PFDK'dan Büyük Ceza!

    Amedspor'a PFDK'dan Büyük Ceza!

    (02 Ocak 2015 12:45)

    TFF tarafından henüz resmen onaylanmayan Amedspor ismine PFDK tarafından ceza verildi. Ayrıca beceriksiz bir yönetim anlayışı sergileyen Diyarbakır BŞB yönetimi bu yüzdende ceza yedi.

    Devamını oku
    Şehr-i Amed Taraftarlar Birliğinden Yeni Yıl Mesajı

    Şehr-i Amed Taraftarlar Birliğinden Yeni Yıl Mesajı

    (31 Aralık 2014 16:00)

    Diyarbakır ve Amedspor taraftarları adına Şehr-i Amed Taraftarlar Birliği başkanı Zülküf İşlek, yeni yıl mesajı yayınladı.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor Galibiyete Hasret Kaldı! 2-0

    Diyarbakırspor Galibiyete Hasret Kaldı! 2-0

    (15 Aralık 2014 11:35)

    Spor Toto 3. Lig 16. hafta maçında Diyarbakırspor, deplasmanda Maltepespor'a konuk oldu. Maltepespor maçı ilk yarıda bulduğu goller ile 2-0 kazandı.

    Devamını oku
    Vefat ve Başsağlığı: Şener Özdil

    Vefat ve Başsağlığı: Şener Özdil

    (08 Aralık 2014 11:16)

    Sitemizin değerli yazarlarından, eski Diyarbakırsporlu futbolcu Şener Özdil'in kayınvalidesi hakkın rahmetine kavuştu.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor Puan Kayıplarına Devam Ediyor

    Diyarbakırspor Puan Kayıplarına Devam Ediyor

    (08 Aralık 2014 11:09)

    Spor Toto 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Yeni Diyarbakırspor, sahasında ligin orta sırasında yer alan Arsinspor ile 0-0 berabere kaldı.

    Devamını oku
    Amedspor Kupaya 1 Puanla Başladı

    Amedspor Kupaya 1 Puanla Başladı

    (03 Aralık 2014 17:07)

    Ziraat Türkiye Kupası G Grubu'nda Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, FBM Makina Balçova Yaşamspor ile sahasında 2-2 berabere kaldı.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor Evinde 2. Galibiyetini Aldı

    Diyarbakırspor Evinde 2. Galibiyetini Aldı

    (24 Kasım 2014 12:06)

    Diyarbakırspor , Çankırıspor'u ikinci yarıda bulduğu gollerle 2-0 yenerek kendi sahasındaki ikinci galibiyetini aldı.

    Devamını oku
    Bağlar Belediyespor Evinde Durdurulamıyor!

    Bağlar Belediyespor Evinde Durdurulamıyor!

    (24 Kasım 2014 12:01)

    Diyarbakır Bağlar Belediyespor Erkek Basketbol takımı Malatya Büyükşehir Belediyespor'u yenerek ligde 3. galibiyetine imzasını attı.

    Devamını oku
    STK'lardan Irkçılığa Ortak Tepki!

    STK'lardan Irkçılığa Ortak Tepki!

    (20 Kasım 2014 10:48)

    Diyarbakır'daki STK'lar ortak bir açıklama yaparak TFF ve hükümete seslendi, bölge takımlarına yönelik ırkçı ve ayrımcı politikaların son bulmasını istedi.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor'dan TFF'ye Sert Tepki!

    Diyarbakırspor'dan TFF'ye Sert Tepki!

    (18 Kasım 2014 17:28)

    Diyarbakırspor PFDK'ya sevkedildikten sonra zehir zemberek açıklamalarda bulundu. Irkçılığa prim veren bir anlayış olduğunun altını çizen yönetim, TFF'yi sert bir dille eleştirdi.

    Devamını oku
    Diyarbakırspor: Önlem Alınmazsa Ligden Çekiliriz

    Diyarbakırspor: Önlem Alınmazsa Ligden Çekiliriz

    (18 Kasım 2014 12:35)

    Deplasmanda oynadığı Erzincan Refahiyespor maçında rakip takım taraftarlarının ırkçı ve siyasi sloganlarına maruz kalan Diyarbakırspor, ''Çözüm Süreci yeşil sahalarda sabote ediliyor'' diyerek TFF'yi önlem almaya çağırdı.

    Devamını oku